Yönetim Kurulu Mesajı
Hedefimiz her zaman yörelerin kendilerine has yemeklerine lezzet veren ürünleri gelenekselliğini, özelliğini bozmadan, kaliteli bir şekilde üreterek bu ürünleri dünyanın her yerinde ulaşılabilir kılmak ve günümüzdeki iş yaşamının yoğunluğundan kaynaklanan pratik yaşama zorunluluğunun oluşturduğu dezavantajlar sonucu evlerde yapılma imkanı kalmayan ve yıllarca özlem duyulan geleneksel ürünlere değerli tüketicilerimizin her zaman her yerde erişebilmesini sağlamaktır.
Kurumsal Değerlerimiz
TOMART için güvenilirlik en önemli değerler arasındadır. Markanın arkasındaki isimler, kökleri itibariyle çok eskilere dayanır.
TOMART ailesi en büyük sermayenin itibar olduğunu bilir.
TOMART, yönetim olarak aidiyet ve sahiplik duygusu yüksek, bilime dayalı tüm gelişmelere açık, bilgi paylaşımına ve birlik ruhuna değer veren, katılımcı yönetim anlayışını ve başarı odaklı çalışmayı benimsemiş insan kaynağımızın en önemli değerlerimizden biri olduğuna inanır.
Bu yüzden TOMART olarak kurumsal değerlerimiz, müşterilerimizin, ortaklarımızın ve çalışanlarımızın bize verdiği güveni artırır.
Dürüstlük, tarafsızlık, saygı ve sorumluluk duygusu, günlük çalışmamızı belirler; birbirimizle olan ilişkilerimizi, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza karşı davranışımızı şekillendirir.
Marka hikayesi
Türkiye’nin yerli gıda üretim üssü olan TOMART, tamamı yerli sermayeli bir şirket olarak, kalite ve dürüstlük ilkeleriyle birlikte yenilikçilik anlayışıyla Türkiye ekonomisine ve istihdama büyük katkılar sunmaktadır. TOMART, tabiatın insana sunduğu en büyük nimetlerden olan meyvelerin besleyiciliğinden ve yararlarından ödün vermeden, tüketicilerin aradığı lezzeti TOMART güvencesiyle sunmaktadır. TOMART’ın kuruluş hikayesi, bir salça markası oluşturmaktan öte birçok hikayeyi içinde barındırır. Bu yeni hikaye, kendi başarı hikayelerini yazmış, kendi alanlarında hem markalar üretmiş hem de yaptıkları işlerle tercih edilmiş dört iş insanının bir araya gelerek oluşturduğu “Mahşerin Dört Atlısı” sinerjisiyle başlar. Böylece, Türkiye’de ilk defa annelerimizin lezzetini sofralara getirecek olan TOMART, Kilis Organize Sanayi Bölgesi’nde 12.000 metrekarelik alanda kurulan ve son teknoloji makineleriyle geleneksel salça üretmeye başlayan bir marka haline gelmiştir.
TOMART & TOMSA Salça ve Geleneksel Sosları, Gaziantep’in zengin topraklarından özenle seçilen domatesler ve biberlerle, annelerimizin eski yöntemlerini modern teknolojilerle harmanlayarak en doğal ve katkısız salçayı ve sosları sofralarınıza sunmaktadır. Her bir kavanoz, Gaziantep’in geleneksel tatlarını ve kokularını yansıtır.
TOMART Gıda A.Ş., hijyen ve kaliteden ödün vermeden, katkısız ve gelenekselliği bozmadan, domates ve biberi adeta sanatla işleyerek ürettiği salçalara yeni ürün markası TOMSA’yı da ekleyerek ürün çeşitliliğine ketçap ve geleneksel sosları da katmıştır. Önemli bir gelişme olarak, gelenekselliğini bozmadan ürettiği Antep yöresine özgü TOMART & TOMSA biber salçalarında, Ticaret Borsası tarafından tescil edilmiş Mahreç işaretini kullanma izni alan tek firma olma özelliğiyle yoluna devam etmektedir.
Vizyonumuz
Toplumun “Güvenli Gıda” tüketmesine ve sektörün gelişmesine katkıda bulunarak hammaddeden başlayarak tüm aşamalarda gıda güvenliğini ve helal şartları sağlayarak, doğal kaynakları verimli şekilde kullanmak ve çevre kirliliğinin kaynağında önlenmesini sağlayarak gelecek nesillere yaşanılabilir bir çevre ve ‘marka değeri’ bırakmak.
Misyonumuz
Tamamı yerli sermayeli bir şirket olarak misyonumuz, bugüne kadar ismimizle birlikte anılan kalite ve dürüstlük ilkelerinin yanı sıra, yenilikçilik anlayışıyla birlikte, Türkiye ekonomisine ve istihdamına büyük katkı veren bir marka olarak, tabiatın insana en büyük nimetleri olan meyvelerinin, besleyiciliği ve yararlarından ödün vermeden tüketicilerin aradığı lezzeti, TOMART güvencesi altında sunmak ve ürünlerimizin dünya mutfaklarında lezzet tercihi olarak, farklı tatlara dönüşmelerine ilham kaynağı olmaktır