Marka hikayesi

Marka hikayesi

Türkiye’nin yerli gıda üretim üssü olan TOMART, tamamı yerli sermayeli bir şirket olarak, kalite ve dürüstlük ilkeleriyle birlikte yenilikçilik anlayışıyla Türkiye ekonomisine ve istihdama büyük katkılar sunmaktadır. TOMART, tabiatın insana sunduğu en büyük nimetlerden olan meyvelerin besleyiciliğinden ve yararlarından ödün vermeden, tüketicilerin aradığı lezzeti TOMART güvencesiyle sunmaktadır. TOMART’ın kuruluş hikayesi, bir salça markası oluşturmaktan öte birçok hikayeyi içinde barındırır. Bu yeni hikaye, kendi başarı hikayelerini yazmış, kendi alanlarında hem markalar üretmiş hem de yaptıkları işlerle tercih edilmiş dört iş insanının bir araya gelerek oluşturduğu “Mahşerin Dört Atlısı” sinerjisiyle başlar. Böylece, Türkiye’de ilk defa annelerimizin lezzetini sofralara getirecek olan TOMART, Kilis Organize Sanayi Bölgesi’nde 12.000 metrekarelik alanda kurulan ve son teknoloji makineleriyle geleneksel salça üretmeye başlayan bir marka haline gelmiştir.

TOMART & TOMSA Salça ve Geleneksel Sosları, Gaziantep’in zengin topraklarından özenle seçilen domatesler ve biberlerle, annelerimizin eski yöntemlerini modern teknolojilerle harmanlayarak en doğal ve katkısız salçayı ve sosları sofralarınıza sunmaktadır. Her bir kavanoz, Gaziantep’in geleneksel tatlarını ve kokularını yansıtır.

TOMART Gıda A.Ş., hijyen ve kaliteden ödün vermeden, katkısız ve gelenekselliği bozmadan, domates ve biberi adeta sanatla işleyerek ürettiği salçalara yeni ürün markası TOMSA’yı da ekleyerek ürün çeşitliliğine ketçap ve geleneksel sosları da katmıştır. Önemli bir gelişme olarak, gelenekselliğini bozmadan ürettiği Antep yöresine özgü TOMART & TOMSA biber salçalarında, Ticaret Borsası tarafından tescil edilmiş Mahreç işaretini kullanma izni alan tek firma olma özelliğiyle yoluna devam etmektedir.